środa, 18 kwietnia 2018

Rossmann -55% Rimmel, Bourjois, L'oreal Paris

      Zapewne wiele z Was skorzystało z promocji -55% w Rossmannie na kosmetyki do makijażu. Promocja dla większości klientek drogerii rozpoczęła się 9 kwietnia i cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem. Jeśli chodzi o mnie, zdecydowałam się na najpotrzebniejsze kosmetyki takie jak: puder, maskara, korektor              i zestaw do brwi.Wybrałam kosmetyki już przeze mnie sprawdzone, ale też kilka "nowości", których nie miałam jeszcze okazji testować. 


     Z moich sprawdzonych kosmetyków zdecydowałam się na transparentny puder Rimmel, Stay Matte, który jest moim ulubieńcem. Z nowości zakupiłam korektor Bourjois Healthy Mix, który stosuje pod oczy, paletę korektorów L'Oreal Paris, Infaillible na niedoskonałości, maskarę Volume Millon Lashes, So Couture Mascara i paletkę do makijażu brwi Brow Artist Ganius Kit, również od L'Oreal Paris. 
   Mam nadzieję, że kosmetyki zakupione na kwietniowych promocjach staną się moim ulubieńcami i nie będę musiała żałować, że zdecydowałam się na ich zakup. A Wy skorzystałyście z promocji? Jakie produkty polecacie. 

3 komentarze:

Ania pisze...

Mój ulubiony Stay Matte <3

Ela - themomentsbyela.pl pisze...

Czekam na recenzję korektora Bourjois po dłuższym stosowaniu.

Unknown pisze...

Będzie taka na pewno.