wtorek, 24 kwietnia 2018

Podkład Rimmel Stay Matte

Od jakiegoś czasu używam podkładu Rimmel, Stay Matte, który zakupiłam całkowicie przez przypadek, pod wpływem chwili. Zdecydowałam się na nr 100 - Ivory, w mojej ocenie wpada on w lekko różowe tony, co u mnie lekko rzuca się w oczy. Uważam, że krycie jest w porządku, ma lekką fajną konsystencje co w okresie wiosenno-letnim działa na jego korzyść. Brzydko się ściera, co do trwałości jest średnia, trzeba poprawiać makijaż po ok.  6-7 godzinach. Nie wysusza, nie daje efektu maski, co w mojej ocenie jest dużym plusem.




✬ Zalety:

  • krycie
  • ładnie matowi
  • cena 
  • lekka konsystencja 
  • nie daje efektu maski
  • nie wysusza 
  • nie zapycha
  • dobrze się rozprowadza

✬ Wady:

  • Brzydko się ściera 
  • średnia trwałość
  • miałam problem z doborem koloru

Podsumowując myślę, że podkład wart jest wypróbowania, jednak nie wszystkim może on odpowiadać. Osobiście na okres letni lubię, lekkie podkłady, lecz trzeba się liczyć z tym,że nie są one zbyt trwałe, podkład lekko matowi, przez co może wysuszać.
A wy jakie podkłady polecacie na tę porę roku? 

1 komentarz:

Ela - themomentsbyela.pl pisze...

Ten podkład jest nie najgorszy. U mnie dość dobrze się trzymał, ale trudno go było zmyć. Miałam najjaśniejszy odcień w palecie.